Date of publication: 06.04.2023 17:40
Date of changing: 06.04.2023 17:41

Павлодар облысы бойынша мемлекеттік кірістер Департаментінде телефон этикетін сақтау мәселелері бойынша оқыту вебинары өтті.

Аумақтық мемлекеттік кірістер басқармаларының қызмет көрсету орталықтарының қызметкерлері салық төлеушілермен телефон арқылы сөйлесу кезіндегі іс-қимыл алгоритмімен танысты.

– Қоңырауды қабылдауды сыпайы сәлемдесуден бастау керек, тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы және жұмыс орны көрсетілген кезде өзіңізді таныстыруды ұмытпаңыз. Дауыстың қалыпты көлемін, интонацияны, сөйлеудің орташа қарқынын сақтаңыз. "мейірімді бол", "өтінемін", "кешіріңіз" деген жеке емес өтініштерді қолданыңыз немесе жеке тұлға ұсынылған жағдайда аты-жөні бойынша хабарласыңыз. Кез-келген жағдайда сабырлы болыңыз және әңгімелесушінің мінез-құлқына интонациямен де, сөзбен де ешқашан наразылық білдірмеңіз. Клиентке бағдарлану, мәселені жедел шешуге немесе оны шешуге көмек көрсетуге ұмтылу, – деп атап өтті түсіндіру жұмысы басқармасының басшысы Галина Бирюкова.

 

Павлодар облысы бойынша МКД түсіндіру жұмысы басқармасы